Produkt dnia
Torba na akcesoria do Hobby Horse, zielona
Torba na akcesoria do Hobby Horse, zielona

119,00 zł

96,75 zł

szt.
Torba na akcesoria do Hobby Horse, różowa sztruksowa
Torba na akcesoria do Hobby Horse, różowa sztruksowa

119,00 zł

96,75 zł

szt.
Torba na akcesoria do Hobby Horse, różowa
Torba na akcesoria do Hobby Horse, różowa

119,00 zł

96,75 zł

szt.
Torba na akcesoria do Hobby Horse, fioletowa
Torba na akcesoria do Hobby Horse, fioletowa

119,00 zł

96,75 zł

szt.
Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od jego otrzymania, w tym także prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą i zawierającą umowę bez związku z charakterem zawodowym. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres mailowy hello@dwkids.pl lub korespondencyjny wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Davidwebb Marketing Group
Podgórna 51-53
70-205 Szczecin

By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwracanego towaru.

W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu- zgodnie z ceną gratisu. 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do zamówień obejmujących przedmioty wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności produktów haftowanych.

Rezygnacja z części produktów może też spowodować utratę prawa do darmowej wysyłki. Jeżeli klient zamówił produkty za kwotę kwalifikującą do darmowej wysyłki, a następnie część z nich zwrócił, w konsekwencji czego wartość zatrzymanych produktów była niższa od kwoty darmowej dostawy to sklep potrąci koszt dostawy produktu zgodnie z obowiązującym cennikiem.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania produktu.

Wzór formularza zwrotu udostępniony zostanie mailowo poprzez kontakt na maila: hello@dwkids.pl

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl